Zubní hygiena v Ostravě

Jde o preventivní výkon, jenž si klade za cíl odstranění zubního kamene, povlaku na zubech a jiných nečistot, které nemají v dutině ústní být. Díky dentální hygieně dochází k redukci bakterií, tedy i ke snížení rizika infekce, paradontitidy a také k prevenci zubního kazu, protože i ten má bakteriální původ. Bakterie v ústech se tak redukují na určitou úroveň, kterou je imunitní systém schopen zvládat. Je ale třeba vědět, že přítomnost bakterií v dutině ústní je zcela přirozená, nejde o sterilní prostředí. Důležité je udržet bakterie v určité míře, aby nedošlo k propuknutí zánětu nebo aby se neobjevil kaz.

Pravidelná dentální hygiena předchází vznikům zubních kazů a zánětů v ústní dutině. Dokáže také zastavit či vyléčit již vzniklá onemocnění úst. Díky důkladné péči se z dosud obávaných návštěv zubaře stane příjemná záležitost.

Po důkladném vyšetření klasickém i rentgenovém naše dentální hygienistka nejprve odstraní ultrazvukovými přístroji i ručními nástroji zubní kámen a plak. Tím je zajištěno důkladné odstranění zubního kamene nad dásní i pod ní a vyhlazení kořene u parodontózních zubů.

Depurací (leštěním zubů) se odstraní pigmentace z čaje, kávy nebo kouření a docílí se hladkého povrchu zubů. Do budoucna tak dojde k výraznému snížení počtu bakterií v dutině ústní.

Air-flow

(pískování) pomůže tam, kde depurace nestačí. Jde o výborného pomocníka při čištění pigmentací v mezizubních prostorech, fisurách (drážky na stoličkách) a u zubů s fixními rovnátky.

O VHODNÉM NAČASOVÁNÍ DEPURACE NEBO AIR-FLOW ROZHODUJE DENTÁLNÍ HYGIENISTKA PO ZHODNOCENÍ STAVU GINGIVY (DÁSNÍ) A STANOVÍ LÉČEBNÝ PLÁN TĚCHTO OŠETŘENÍ.

Instruktáž - volba vhodných pomůcek a nácvik čištění zubů s kartáčky individuální metodou.

Profesionální fluoridace zubů u dětí.

Air-flow, dentální hygiena Ostrava

Air-flow, zubní hygiena v Ostravě

Air-flow

Domácí a ordinační bělení zubů, dentální hygiena Ostrava